سیستم گرمایشی یونیت هیتر

۴ بازديد

اصول کارکرد سیستم های گرمایشی و سرمایشی:

اصول کار یا اهداف سیستم های گرمایشی و سرمایشی تقریبا یکسان است. همچنین برخی از آن ها دارای ساختار و شکل ظاهر تقریبا مشابه با یک دیگر هستند. در محیط کار و منازل، برای کاهش یا دمای محیط داخلی نسبت به محیط بیرون، سیستم های یونیت هیتر، رادیاتور، داکت اسپلیت، فن کویل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. هر گاه که در محیطی نیاز به گرمایش یا سرمایش است، این سیستم های کارآمد به کار می روند.

یونیت هیتر چیست؟

در فصول سرد سال در بسیاری از منازل از رادیاتور ها، پکیچ و گرمایش از کف استفاده می کنند. در بیشتر کار خانه ها و سوله های بزرگ برای گرمایش کامل محیط از یونیت هیتر ها استفاده می کنند. راندمان و قدرت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند.

مهم ترین دلایل استفاده و به کار گیری یونیت هیتر در مکان های بزرگ:

سیستم های گرمایشی یونیت هیتر مزایای زیادی برای منازل و محیط های بزرگ به همراه دارند. این سیستم صرفه جویی در هزینه و انرژی ها است. گرمایش محیط در زمان بسیار کوتاه، عملکرد ایمن و مطمئن، عدم انتشار مواد شیمیایی یا مضر در هوا، توزیع هوای گرم یکسان و با کیفیت مهم ترین دلایل استفاده از یونیت هیتر است.

همانطور که اشاره کردیم، راندمان آن ها بسیار بالا است. علت استفاده آن ها در محیط های بزرگ نظیر کارخانه، انبار و کارگاه ها، صدای تولید شده توسط فن است. صدای فن دستگاه می تواند در محیط های کوچک سایر افراد و ساکنان را مورد آزار قرار دهد. یونیت هیتر با طراحی مدرن و ساختار مقاوم و عملکرد اثر بخش برای گرمایش مکان های بزرگ مورد توجه قرار گرفته است.

انتخاب یونیت هیتر:

ظرفیت خروجی هوای گرم بسته به کارایی و ابعاد دستگاه متفاوت خواهد بود. به همین منظور باید بسته به نوع کاربرد، ظرفیت هوای خروجی، راندمان سیستم، ابعاد و ظرفیت و سایر محاسبات لازم را در نظر گرفت.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد